wtorek, 10 kwietnia 2012

Konkurs

Nie jestem osobą chętnie oddającą swoje książki, jednak tym razem postanowiłam podzielić się pewną książką, która stoi u mnie  na półce. Mam nadzieję, że spodoba się komuś równie mocno jak mi.



Do wygrania jest druga część trylogii o Józefinie Bonaparte - "Józefina i Napoleon" - Sandra Gullan (o książce pisałam TU)

Co zrobić aby ją dostać? To proste! Należy zostawić pod tym postem komentarz ze swoim adresem mailowym oraz zacząć obserwować mojego bloga :) "Wygrywajka" trwa do 10 kwietnia do 24 kwietnia, więc myślę, że każdy zdąży się zgłosić :)
Powodzenia!


41 komentarzy:

  1. Zgłaszam się! : D
    faloutgirl@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. zgłaszam się! nie mam bloga, więc nie mogę śledzić, ale mam nadzieję, że zrozumiesz :0


    k_scioch_@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się :)
    annie@onet.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również się zgłaszam
    stayrude@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bloga już obserwuję ;)
    kessie@op.pl
    Dodaję także u siebie info o konkursie w zakładce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się :)
    zapiski.izis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się :)
    zapiski.izis@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgłaszam się :)
    madzik-dragon@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam.
    Z chęcią ustawię się w kolejce ;)
    elima@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się. ;)
    tuskaroz@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się ;)
    room6277@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. zgłaszam się ;)
    farmamedyk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :)
    edith26@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się ;)

    tirindeth@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się :)
    alexia6@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. I ja się zgłaszam:
    trinity801@autograf.pl
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    marichetti@gmail.com

    Oczywiście bloga obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. dominika_131@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. zzkonopia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. A zgłoszę się ^^
    k.klaudia66@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się :)

    klaudia1009@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się :)

    megajra8@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się, a bloga z miłą chęcią obserwuję ;]

    suzem@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Zgłaszam się, dodałam do obserwowanych :)
    grafogirl@op.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się!

    paulinazmuda@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję bloga ;) Do konkursu się nie zgłaszam bo książka by mnie raczej nie zainteresowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się :)

    zdziechowskan@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się ;-)
    wiedzmowa.glowologia[at]gmail.com

    Dodałam informację o Twoim konkursie na swoim blogu w zakładce Konkursy ;-)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. Zgłaszam się.
    justyna.rudnicka_21@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Zgłaszam się. Obserwuję bloga. Mój mail: aga18ilm@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. zgłaszam się :)
    nie mam bloga,
    pozdrawiam serdecznie

    e-mail: nika551@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się.
    scarlett13@onet.eu
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeśli można się zgłosić bez bloga, to ja się zgłaszam. :)
    tomek@xiii.neostrada.pl

    Pozdrawiam
    Tomek

    OdpowiedzUsuń
  36. Jeśli nie jest jeszcze za późno... to...
    Zgłaszam się :)
    miedzy.slowami.megii24@wp.pl

    Pozdrawiam,
    Urszula (megii24)

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Jestem Ci naprawdę wdzięczna za Twój komentarz oraz za to, że czytasz mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeżeli tutaj jeszcze powrócisz ;) Twoją opinię z pewnością przeczytam i w miarę możliwości na nią odpowiem.
Pozdrawiam!