środa, 28 sierpnia 2013

Moja biblioteczka

Obiecałam wrócić, jednak szczerze mówiąc nie miałam ani czasu, ani ochoty. Aby jakoś się zmotywować kupiłam nowy regał na książki i niestety okazał się za mały (mimo że ok. 30 książek jest tymczasowo poza domem). Czekają mnie więc kolejne niezaplanowane zakupy. Tak więc w ramach rekompensaty za długą nieobecność pokazuje Wam, jak wyglądają moje nowe półki. Niestety brakuje na nich wielu książek, w tym Mechanicznego Anioła, czy też trylogii Celine Kiernan. Kiedy tylko je odzyskam, pokaże "nową/starą" odsłonę skromnej biblioteczki :)

Widok na pierwsze dwie półki.
Na pierwszej półce znajdują się moje ulubione książki. Cassandra Clare (brakuje Mechanicznego Anioła i części, których jeszze niestety nie kupiłam), Richelle Mead, Becca Fitzpatrick (pożyczyłam komuś Szeptem i niestety zaginęło)
Kontynuacja pierwszej półki. 
Półka druga. Tutaj zaczęłam już układać wydawnictwami. Tak więc w większości są tu książki z Galerii Książki, Muzy i jedna biografia. 
Początek 3 półki - Bukowy Las, Otwarte, Jaguar, Wilga, Nowa Proza
Dalszy ciąg 3 półki
Tutaj znajdują się same lektury + kilka lektur obcojęzycznych. 
Książki na które tymczasowo brakuje miejsca :) Na (nie)szczęście niedługo przybędą nowe.

Na razie to wszystko, ale jak tylko dojdą książki pożyczone komuś/zawieruszone dodam uaktualnienie. Tymczasem się wściekam, bo nie dałam rady pojechać do kina na "Miasto Kości". Tak więc drę się i bije głową w ścianę. Dodatkowo zbieram na czytnik (tak, w końcu po wielu namowach się przekonałam), więc jeśli ktoś chciałby kupić którąś z TYCH książek, piszcie w komentarzu, ewentualnie @ :)

Mała reklama: zapraszam również na Facebooka :) 

24 komentarze:

  1. O boziu, ale ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy zbiór mam kilka podobnych książek. Zapraszam do siebie:
    http://isztarbooks.blogspot.com/2013/08/dziewczyna-w-stalowym-gorsecie-kady_26.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam problem, że regał za mały, dlatego zrobiłam remont w pokoju xD Ale, co Ci mogę poradzić, żeby więcej książek się zmieściło, to kłaść obok siebie dwa rządki na leżąco, tak jak na ostatnim zdjęciu :) Bo jak je postawisz to nad nimi masz dużo niewykorzystanego miejsca

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudze biblioteczki zawsze cieszą moje oko :D Cudowne zbiory!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszcze, ja tez bede musiala sobie kupic nowy regał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo masz tego :) Zazdroszczę książek z Galerii Książki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale uwielbiam oglądać cudze zbiory :). Może też poustawiam swoje książki wydawnictwami, chociaż wtedy cierpią na tym książki, których autorzy wydają w kilku wydawnictwach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też ulubione lektury przestają mieścić się na półce i będę musiała jakoś je porozkładać na innej. Tylko które "zdegradować"? ;)

    A w ogóle - piękne zbiory! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zbiory, zazdroszczę :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba mamy podobny gust:) pozdrawiam i zapraszam do mnie oczywiście :)
    Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jest na co popatrzeć :D Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ojej, widzę Trudni Canavan i Cassie Clare <3 koooocham <3

    http://nessiesshelves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Biblioteczka której można naprawdę pozazdrościć!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://fantastykaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Imponująca ta biblioteczka :) Moje książki też juz sie nie mieszczą na regale.

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajny zbiór książek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszcze szczególnie AW. Zawsze jak chcę kupić to jakoś brak funduszy. Seria "Szeptem" właśnie do mnie płynie, a znając Pocztę polską jeszcze poczekam, aż dobije do portu:D
    I Charlie jak ja chcę przeczytać tę książkę. Muszę jak najszybciej ją zakupić lub wypożyczyć (o ile będzie).

    w-krainie-slow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Dog walker- other pet sitters and dog walkers, dog boarding facilities,
    veterinarian offices, kennels. You can easily find carpet cleaning
    machines for home use between $100 as well as $400.
    This will not only increase the life of your carpeting but at the same time protect you and your loved ones from prospective health problems.


    My page :: carpet stain remover Sunnyvale Ca

    OdpowiedzUsuń
  18. Its such as you read my mind! You seem to grasp a lot about this, like you wrote the guide in it
    or something. I believe that you just could do with some percent to force the message house a bit, however instead of that, this is
    wonderful blog. A great read. I'll certainly be back.

    Here is my blog post lotto

    OdpowiedzUsuń
  19. Thanks for sharing your info. I truly appreciate your
    efforts and I will be waiting for your next post
    thank you once again.

    Here is my blog post ... shoes prices; chaddibaddi.com,

    OdpowiedzUsuń
  20. I'm impressed, I have to admit. Rarely do I come across a blog that's both equally educative and entertaining,
    and without a doubt, you've hit the nail on the head. The issue is an issue that
    too few people are speaking intelligently about.
    I'm very happy that I found this in my search for something
    relating to this.

    Also visit my site ... website; ,

    OdpowiedzUsuń

Drogi Czytelniku!
Jestem Ci naprawdę wdzięczna za Twój komentarz oraz za to, że czytasz mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, jeżeli tutaj jeszcze powrócisz ;) Twoją opinię z pewnością przeczytam i w miarę możliwości na nią odpowiem.
Pozdrawiam!